Nye søkere som ikke har vært tilsatt i Ringerike kommune før, må klikke på «Registrer søker».

 

  • Fyll ut alle feltene i skjemaet.
  • Bruk tilsendt brukernavn og passord du får på e-post og logg inn med disse. Merk at du må registrere nytt passord første gang du logger på.
  • Finn så den stillingen du ønsker å søke på og start søkeprosessen.

All korrespondanse fra kommunen vil gå elektronisk via epostadresse som søker registrerer. Telefonisk kontakt vil også bli benyttet dersom det blir behov.

Alle felter i søknadsskjema fylles ut, og det gjelder særlig utdanning og arbeidspraksis. Dette gir grunnlag for søkerlistene og for utvelgelsen av søkere. De opplysningene du legger inn i vårt nye rekrutteringssystem lagres i en database og kan brukes ved senere anledninger.

NB! Har du søkt stillinger i Ringerike kommune før 20. april 2015 er ikke opplysninger lagret i rekrutteringssystemet. 

Dersom du ønsker å bli slettet fra denne databasen etter at tilsettingsprosessen er avsluttet, ta kontakt med rådgiver Kari Arnestad på telefon 958 99 227 (mellom kl. 08.00 til 15.30, mandag til fredag) eller via e-post kari.arnestad@ringerike.kommune.no

Opplever du problemer eller mangler du e-postadresse og/eller brukernavn til kommunens datasystemer?
Ta kontakt med Helpdesk 32 11 77 70 eller via epost Helpdesk@ringerike.kommune.no

 

Share This