Vårt rekrutteringssystem kjenner igjen ansatte som er registrert i vårt lønns- og personalsystem. Det er derfor viktig at du som ansatt (også vikarer) IKKE oppretter ny brukerkonto når det skal søkes ny jobb.

 

Ved førstegangs pålogging som ansatt i Ringerike kommune

  • Klikk på «Glemt brukernavn og passord».
  • Du vil få tilsendt brukernavn og passord på den epost-adressen som er registrert på deg. Der det er registrert kommunal epost – navn@ringerike.kommune.no – må du logge på webmail med linken https://epost.ringerike.kommune.no/owa/ for å hente brukernavn og passord.
  • Logg inn med dette og registrer nytt passord når du logger på.
  • Finn stillingen du skal søke på og start søkeprosessen.

Alle felter i søknadsskjema fylles ut, og det gjelder særlig utdanning og arbeidspraksis. Dette gir grunnlag for søkerlistene og for utvelgelsen av søkere. De opplysningene du legger inn i vårt nye rekrutteringssystem lagres i en database og kan brukes ved senere anledninger.

NB! Har du søkt stillinger i Ringerike kommune før 20. april 2015 er ikke opplysninger lagret i rekrutteringssystemet. 

Dersom du ønsker å bli slettet fra denne databasen etter at tilsettingsprosessen er avsluttet, ta kontakt med rådgiver Kari Arnestad på telefon 958 99 227 (mellom kl. 08.00 til 15.30, mandag til fredag) eller via e-post kari.arnestad@ringerike.kommune.no

Opplever du problemer eller mangler du e-postadresse og/eller brukernavn til kommunens datasystemer?
Ta kontakt med Helpdesk 32 11 77 70 eller via epost Helpdesk@ringerike.kommune.no

 

Share This