Merkantil og systemstøtte-avdelingen ved Forvaltningskontoret for helse- og boligtjenester har ledig ett års vikariat i 100% stilling som konsulent med raskt tiltredelse.

Din arbeidsplass vil for tiden være i Vikenbygget, men kan endres ved behov.

Kvalifikasjoner

  • utdanning innen jus, økonomi og/eller kontorfag (Det er ønskelig med høgskole eller fagbrev som er relevant for stillingen)
  • kompetanse / erfaring innen arkiv, lønns og refusjonsarbeid
  • gode dataferdigheter
  • erfaring med lønns/ kontorarbeid fra offentligsektor – fortrinnsvis innenfor helse- og sosialområdet
  • god norsk skriftlig/muntlig fremstillingsevne
  • kjennskap til elektroniske turnussystemer
  • bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanning

Personlige egenskaper

Vi vektlegger:

  • gode kommunikasjons og samarbeidsegenskaper
  • evne til å prioritere arbeidsoppgaver
  • evne til å arbeide selvstendig, systematisk og løsningsfokusert
  • at du er operativ og nøyaktig
  • at du er serviceinnstilt
  • kjennskap til kommunale tjenestetilbud
  • stor arbeidskapasitet
  • stabilitet
  • personlig egnethet

Språk

For stillingen kreves det norskprøve 3 for fremmedspråklige søkere. Kravet kan fravikes dersom det kan dokumenteres god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

Arbeidsoppgaver

  • arbeidsavtaler, endrings/ og sluttmeldinger
  • avhjelpe i klagesaker
  • sykelønn- og refusjonsarbeid
  • merkantiloppgaver i Visma og Gerica
  •  lederstøtte
  • fakturaflyt, attestering
  • vederlagsberegning
  • ansiennitetsberegning / og tjenestebevis
  • arkivering
  • postbehandling
  • svare på lønnsspørsmål
  • betjening av vakttelefon i enheten
  • andre ordinære kontoroppgaver
  • arbeidsoppgavene kan endres ved behov

Vi tilbyr

  • lønn etter gjeldende avtaler
  • en kommune som jobber aktivt med å skape gode arbeidsplasser
  • gode muligheter for etterutdanning og personlig utvikling
  • et kreativt og engasjert fagmiljø
  • god pensjonsordning og gruppelivsforsikring i KLP
  • fleksitid

Søknad

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse. Faste ansatte med fortrinnsrett som overtallig, ferdig attført eller som ønsker å øke sin stillingsprosent oppfordres til å søke.

Til stillingen kreves fremlagt politiattest i henhold til Helse- og omsorgslovens § 5-4 før tilsetting.

Elektronisk søknad skal benyttes. Det kan ikke legges ved attester eller vitnemål. Disse må medbringes til et eventuelt intervju.

Dersom du opplever problemer med å søke, les her: http://www.ringeriksjobb.no/slik-soker-du-2/

SØKNADSFRIST

24. oktober 2018

FAKTA OM STILLINGEN
Arbeidssted Ringerike kommune, tildelingskontoret
Tittel Saksbehandler
Varighet Vikariat, 1 år
SPØRSMÅL OM STILLINGEN

Radu Olsen
Avdelingsleder/Økonom

Mobil 416 38 900

Ingunn Camilla Tangen
Enhetsleder

Mobil 924 84 090

Share This