Utbetaling av lønn og godtgjøringer er en del av oppgavene i enheten Regnskap og lønn. Vi har fokus på effektive arbeidsprosesser og digitalisering av disse. Vi søker deg som ønsker å være med på å gjøre Ringerike kommune en av de mest effektive kommunene innenfor dette området.

Enheten er organisert under sektoren Økonomi. Sektorens overordnede mål er å støtte tjenesteproduksjonen slik at de kan levere gode tjenester til kommunens innbyggere effektivt, og med god ressursutnyttelse.

Arbeidsoppgaver
• Lønnsarbeid fra A til Å
• Registrering, kontroll og oppfølging av sykelønnsrefusjon
• Veiledning i lønnsrutiner
• Dokumentasjon av prosedyrer og rutiner

Kvalifikasjoner
• Relevant utdanning på høyskolenivå
• Noe erfaring fra lønnsarbeid er en fordel
• Noe regnskapsforståelse

Personlige egenskaper
• Tar initiativ og kan jobbe selvstendig
• Nøyaktig og effektiv
• Stor arbeidskapasitet
• Serviceinnstilt, fleksibel og gode samarbeidsegenskaper
• God muntlig og skriftlig formuleringsevne

Vi tilbyr
• En stilling med spennende arbeidsoppgaver, fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning i KLP.
• Ett godt arbeidsmiljø.
• Vi har gunstige pensjonsbetingelser gjennom KLP.

Søknad
Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse.

Elektronisk søknad skal benyttes. Det kan ikke legges ved attester eller vitnemål. Disse må medbringes til et eventuelt intervju.

SØKNADSFRIST

27. mars 2017

FAKTA OM STILLINGEN
Arbeidssted Ringerike kommune
Tittel Saksbehandler
Varighet Fast
SPØRSMÅL OM STILLINGEN

Gyrid Løvli

Kommunalsjef økonomi

Mobil 911 28 379

Share This