Vi søker deg som har god erfaring innen lønnsarbeid og ønsker å være med på å gjøre Ringerike kommune til en av de mest effektive kommunene innenfor dette området. Vi har fokus på effektive arbeidsprosesser og digitalisering av oppgavene i enheten, blant annet utbetaling av lønn og godtgjøringer til ca. 4500 mottakere.

Arbeidsoppgaver

  • Delta og gjennomføre digitaliseringsprosjekter innenfor lønns- og HR-området
  • Bidra til oppfølging mot tariff og lovverk
  • Veiledning i lønnsrutiner og lønnsspørsmål
  • Dokumentasjon, utarbeiding og kvalitetssikring av prosedyrer og rutiner
  • Noe lønnsarbeid fra A til Å ved behov

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på høyskolenivå
  • God erfaring fra lønnsarbeid
  • God regnskapsforståelse

Personlige egenskaper

  • Interesse for lønn og lønnsarbeid
  • Digital forståelse
  • Tar initiativ og kan jobbe selvstendig
  • Nøyaktig og effektiv
  • Villig til å ta i ett tak der det er behov, når det er behov
  • Serviceinnstilt, fleksibel og gode samarbeidsegenskaper
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne

Vi tilbyr

  • Vi kan tilby en stilling med spennende arbeidsoppgaver, fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning i KLP.
  • Lønn etter avtale.
  • Vi har gunstige forsikrings- og lånebetingelser gjennom KLP.

Søknad

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse. Faste ansatte med fortrinnsrett som overtallig, ferdig attført eller som ønsker å øke sin stillingsprosent oppfordres til å søke.

Elektronisk søknad skal benyttes. Det kan ikke legges ved attester eller vitnemål, disse må medbringes til et eventuelt intervju.

Dersom du opplever problemer med å søke, les her: www.ringeriksjobb.no/slik-søker-du

SØKNADSFRIST

7. august 2017

FAKTA OM STILLINGEN
Arbeidssted Ringerike kommune
Tittel Saksbehandler
Varighet Fast
SPØRSMÅL OM STILLINGEN

Gyrid Løvli
Kommunalsjef
Mobil 911 28 379

Share This